نام درس : هدیه های آسمانی موضوع:درس 1و2 کلا س دوم هدف درس: نگرش مثبت نسبت به خدا وآشنایی بارفتارهای شایسته نام دانش آموز : |
||||||
اهداف |
انتظارات |
خیلی خوب |
خوب |
قابل قبول |
متوسط |
ضعیف |
· مهارتی -نگرشی –دانشی |
1-فواید ابر وباران را می داند. |
|
|
|
|
|
2 –نمونه هایی ازمهربانی های اطرافیان رابرمی شمارد. |
|
|
|
|
|
|
3-احساس خودرا نسبت به مهربانی دیگران ابراز می کند. |
|
|
|
|
|
|
4-شیوه هایی برای تشکرازهدیه های خداوند پیشنهاد می کند. |
|
|
|
|
|
|
5-درقبال هدیه های دیگران سپاس گزاراست. |
|
|
|
|
|
|
6-درقالب دعایی ساده باخداوند صحبت می کند. |
|
|
|
|
|
|
7- |
|
|
|
|
|
|
8- |
|
|
|
|
|
|
توصیه معلم :
مقیاس های درجه بندی: خیلی خوب 4 خوب 3 متوسط 2 ضعیف 1 |
...............................................................................................
................................................................................................
نام درس : قرآن موضوع: درس 3و4و5 کلاس دوم هدف درس: خواندن سوره های حمدوناس وعبارت ها نام دانش آموز: |
||||||
اهداف |
انتظارات |
خیلی خوب |
خوب |
قابل قبول |
متوسط |
ضعیف |
مهارتی -نگرشی –دانشی |
1- صداهای قرآنی رابا حروف الفبا به خوبی می خواند. |
|
|
|
|
|
2- کلمات قرآنی رابه صورت بخش بخش می خواند. |
|
|
|
|
|
|
3عبارت های درس های 3و4و5 رابه روانی می خواند. |
|
|
|
|
|
|
4-دو سوره ازسال گذشته رابه انتخاب خود از حفظ می خواند. |
|
|
|
|
|
|
5-درجمع خوانی سوره ها شرکت می کند. |
|
|
|
|
|
|
6- |
|
|
|
|
|
|
7- |
|
|
|
|
|
|
8- |
|
|
|
|
|
|
توصیه معلم :
مقیاس های درجه بندی: خیلی خوب 4 خوب 3 متوسط 2 ضعیف 1 |
-------------------------------------------
باسمه تعالی
ردیف |
گویه ها |
خ خ |
خ |
ق ق |
ن ت |
1 |
موضوع درخواستی نقاشی را به درستی می کشد. |
|
|
|
|
2 |
با علاقه کارش را انجام مید هد. |
|
|
|
|
3 |
در زمان خواسته شده کارش را تمام می کند. |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
تکلیف عملی : عزیزم سعی کن از کارهایی که در منزل انجام می دهی آنهایی را که مربوط به هول دادن
و کشیدن است نقاشی کنی .
------------------------------------------------------------------
نام دانش آموز: درس: قرآن موضوع:استماع سوره ی توحید پایه:اوّل دبستان مهروآبان
کلاس: اوّل دبستان:
ردیف |
سنجه |
عالی |
خوب |
متوسط |
1 |
باسوره ی توحیدآشنامی شود. |
|
|
|
2 |
بااستماع همراه بادقت می خواند. |
|
|
|
3 |
درانجام وظایف محوله به نحواحسن احساس مسئولیت می کند. |
|
|
|
4 |
به کارگروهی وهمفکری باتیم خود علاقمندمی شود. |
|
|
|
نظرکلی |
|
|
|
آموزگارکلاس: تاریخ: / / 13 امضا
--------------------------------------------------------------------------------------------------
نام دانش آموز: درس: قرآن موضوع:استماع سوره ی توحید پایه:اوّل دبستان مهروآبان
کلاس: اوّل دبستان:
ردیف |
سنجه |
عالی |
خوب |
متوسط |
1 |
باسوره ی توحیدآشنامی شود. |
|
|
|
2 |
بااستماع همراه بادقت می خواند. |
|
|
|
3 |
درانجام وظایف محوله به نحواحسن احساس مسئولیت می کند. |
|
|
|
4 |
به کارگروهی وهمفکری باتیم خود علاقمندمی شود. |
|
|
|
نظرکلی |
|
|
|
آموزگارکلاس: تاریخ: / / 13 امضا
------------------------------------------------------------------------------------------------------
نام دانش آموز: درس: قرآن موضوع:استماع سوره ی توحید پایه:اوّل دبستان مهروآبان
کلاس: اوّل دبستان:
ردیف |
سنجه |
عالی |
خوب |
متوسط |
1 |
باسوره ی توحیدآشنامی شود. |
|
|
|
2 |
بااستماع همراه بادقت می خواند. |
|
|
|
3 |
درانجام وظایف محوله به نحواحسن احساس مسئولیت می کند. |
|
|
|
4 |
به کارگروهی وهمفکری باتیم خود علاقمندمی شود. |
|
|
|
نظرکلی |
|
|
|
آموزگارکلاس: تاریخ: / / 13 امضا
----------------------------------------------------
نام دانش آموز: درس: فارسی موضوع:نگاره ی ده پایه:اوّل دبستان مهروآبان
کلاس: اوّل دبستان:
ردیف |
سنجه |
عالی |
خوب |
متوسط |
1 |
اشیایی که درنگاره است بادقت نام می برد. |
|
|
|
2 |
بامشاهده ی دقیق نگاره اشیاراصحیح تلفظ می کند. |
|
|
|
3 |
درانجام وظایف محوله به نحواحسن احساس مسئولیت می کند. |
|
|
|
4 |
به کارگروهی وهمفکری باتیم خود علاقمندمی شود. |
|
|
|
نظرکلی |
|
|
|
آموزگارکلاس: تاریخ: / / 13 امضا
-----------------------------------------------------
نام دانش آموز: درس: فارسی موضوع:نگاره ی ده پایه:اوّل دبستان مهروآبان
کلاس: اوّل دبستان:
ردیف |
سنجه |
عالی |
خوب |
متوسط |
1 |
اشیایی که درنگاره است بادقت نام می برد. |
|
|
|
2 |
بامشاهده ی دقیق نگاره اشیاراصحیح تلفظ می کند. |
|
|
|
3 |
درانجام وظایف محوله به نحواحسن احساس مسئولیت می کند. |
|
|
|
4 |
به کارگروهی وهمفکری باتیم خود علاقمندمی شود. |
|
|
|
نظرکلی |
|
|
|
آموزگارکلاس: تاریخ: / / 13 امضا
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
نام دانش آموز: درس: فارسی موضوع:نگاره ی ده پایه:اوّل دبستان مهروآبان
کلاس: اوّل دبستان:
ردیف |
سنجه |
عالی |
خوب |
متوسط |
1 |
اشیایی که درنگاره است بادقت نام می برد. |
|
|
|
2 |
بامشاهده ی دقیق نگاره اشیاراصحیح تلفظ می کند. |
|
|
|
3 |
درانجام وظایف محوله به نحواحسن احساس مسئولیت می کند. |
|
|
|
4 |
به کارگروهی وهمفکری باتیم خود علاقمندمی شود. |
|
|
|
نظرکلی |
|
|
|
آموزگارکلاس: تاریخ: / / 13 امضا
-----------------------------------------------------------------------
بسمه تعالی
آزمون عملکردی
ماده درسی : بخوانیم عنوان : داستان خوانی پایه : دوم دبستان : تاریخ اجرا :
هدف : کسب مهارت زبان اموزی در روخوانی و درک مطلب نام و نام خانوادگی :
وسایل مورد نیاز : کتاب بخوانبم
تکلیف عملی :
دانش آموز خوبم
ابتدا متن درس را رو خوانی کن.
کلمات تازه ای که یاد گرفتی با آن جمله ی دیگری بساز .
آنچه از داستان درک کرده ای بیان کن .
ردیف |
گویه ها |
خ خ |
خ |
ن ت |
1 |
درس را روان می خواند. |
|
|
|
2 |
کلمات تازه ی درس را بیان می کند. |
|
|
|
3 |
با کلمات تازه درس جمله می سازد. |
|
|
|
4 |
داستان درس را بیان می کند. |
|
|
|
5 |
با علاقه کارش را انجام می دهد . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
--------------------------------------------------------
ردیف |
به نام خدا ...نام ونام خانوادگی:.................................. تاریخ: بنویسیم2 |
1 |
چمله های زیبا بساز.گندم:...............................................................مامور راهنمایی:............................................هضم:.............................................................وسط:..............................................................پاشید:............................................................. |
2 |
دوکلمه ی داده شده را در یک جمله به کار ببر.صورت- بوسید:..............حیاط- جوجه:........................ |
3 |
جمله های به هم ریخته زیر را مرتّب کن.کودکان سیراب من دارم دوست تشنه راکنم.................................خانه های زیبا ساخته راحت است رااین چه کسی و؟............................... |
4 |
جای خالی را با کلمه های داده شده کامل کنید. (مهربان تر-ابر – رفتگر-سنگ ریزه ها)حنایی گفت: اگر این.............................. رانخوریم غذایمان هضم نمی شود.خدایا تو ازهمه ..............................هستی.کوچه ها وخیابان ها را..............................مهربان تمیز کرده است.ابر کوچولو گفت:((دوست دارم دوباره به شکل.............................. در بیایم.)) |
5 |
مخالف کلمه های زیر را بنویسید.خوش حال: ........................ زیاد: .............................. تاریک: .............................. خواب: .............................. |
6 |
جاهای خالی را پرکن.به کسی که از گل ها مراقبت می کند.............................. می گویند.به کسی که غذا می پزد..............................می گویند.به جایی که در آن سبزی می فروشند.............................. می گویند.به جایی که در آن موها را کوتاه می کنند.............................. می گویند.به کسی که در اداره کار می کند ..............................می گویند. |
7 |
در هر دسته کدام کلمه با بقیّه فرق می کند.دور آن خط بکش.میز –پنجره-نیمکت-صندلی خودکار-پاک کن-مداد-چنگال |
8 |
درباره ی تصویری که می بینی دو جمله بنویس. |
9 |
داستان زیر را به دلخواه ادامه بده.یکی بود یکی نبود .در یک روستای کوچک یک پسر بچـّه به نام اکبر زندگی می کرد.پدر اکبر ما هی گیر بود. اکبردوست داشت. |